معرفی و روش استفاده از تله سطلی با پودر جاذب مگس

0

نام نویسنده: adminanti

تله سطلی دلتراپ

معرفی و روش استفاده از تله سطلی با پودر جاذب مگس

  • ارگانیک – دوستدار محیط زیست – اقتصادی و کاربردی
  • شرکت و کشور سازنده : شرکت دلتا ایلاچ لاما – ترکیه

معرفی محصول :

الف – اجزاء محصول : سطل پلاستیکی با بدنه شفاف ، درب مخصوص با کلاهک آن و پودر جاذب مگس ( راسیون ) به نام دلتراپ

ب – مکان های قابل استفاده : این محصول جدید ؛ برای مکان های باز رو به آفتاب مانند : دامداری ها ، محوطه مرغداری ها ،تراس و محوطه باغ ها ، محیط های روستایی ، میادین میوه و تره بار، کشتارگاه ها ، محل تجمع فضولات دامی ، اطراف سطل های زباله در محوطه ، محل پرورش اسب ها و انواع حیوانات اهلی و … طراحی شده است .

ج – مکانیسم اثر : در نتیجه حل شدن کامل پودر جاذب مگس ( راسیون ) در آب و قرار گرفتن در مقابل آفتاب در هوای گرم به مدت حداقل ۳ روز ، باکتری های داخل سطل فعال شده (فرمانتاسیون) و شروع به جذب مگس ها به سمت تله سطلی می شود . بدین ترتیب مگس ها از مواد ارگانیک داخل سطل تغذیه نموده و تخم گذاری می کنند و در نهایت در اثر تراکم جمعیت خفه شده می میرند .

نکته مهم : این محصول جدید برای مکان های روباز یا روبه آفتاب و پر مگس طراحی شده است.

تله سطلی ارگانیک
تله سطلی ارگانیک

روش استفاده :

  1.  ابتدا پودر ارگانیک جاذب مگس دلتراپ ( بدون سم ) را داخل سطل ریخته و تا سطح مشخص شده روی برچسب سبز رنگ بدنه سطل (یک و نیم لیتر) آب تمیز می ریزیم.
  2. برای حل شدن پودر جاذب در آب با دست یا تکه چوبی محلول را ۳ دقیقه هم می زنیم.
  3. محلول حاصل بایستی حداقل ۳ روز در مقابل آفتاب قرار گیرد تا باکتری های جاذب مگس در داخل سطل شروع به فعالیت نمایند و فرآیند جذب مگس از این مرحله آغاز می شود.
  4. برای عملکرد تله سطلی، بهتر است در ارتفاع ۲ – ۵/۱ متری نصب یا آویزان بوده و در محل های بادگیر نباشد.
  5. در مراحل اولیه در صورت ته نشین شدن محلول کافیست سطل را هم بزنیم یا تکان دهیم.
  6. بعد از شروع جذب مگس ها بدلیل دمای محیط، آب داخل سطل تبخیر و یا توسط مگس ها مصرف می شود که در این صورت مقداری آب داخل سطل اضافه می کنیم.
  7. بعد از پر شدن سطل از مگس می توانیم محتویات داخل سطل را در چاه توالت… ریخته و محلول را دوباره آماده کرده و مراحل فوق را عیناً تکرار کنیم.

شما عزیزان میتوانید این محصول را باضمانت از فروشگاه ما خریداری نمایید.

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

اطلاعات، تصاویر و حقایقی درباره سوسک ها
حشرات موذی
adminanti

اطلاعات، تصاویر و حقایقی درباره سوسک ها

اطلاعات، تصاویر و حقایقی درباره سوسک ها   برای آشنایی با سوسک‌ها، از جمله نحوه ورود آنها به خانه و نحوه حذف آنها، شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم. سوسک ها چیزی بیش از حشرات هستند. وجود سوسک‌ها می‌تواند با نگرانی‌های سلامتی همراه باشد، زیرا به عنوان حامل انواع بیماری‌زا شناخته شده‌اند

ادامه مطلب »
بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE
تکنولوژی
adminanti

بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE

بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE   در این راهنمای جامع، HSE را تعریف می‌کنیم، اجزای اصلی آن را بررسی می‌کنیم، اهمیت سیستم‌های مدیریت ایمنی بهداشت و محیط را مورد بحث قرار می‌دهیم، بهترین شیوه‌ها را برجسته می‌کنیم و بر مزایای اولویت‌بندی HSE در محیط کار تأکید می‌کنیم. چه حرفه ای باشید که به دنبال

ادامه مطلب »
چگونه عقرب ها را از حیاط خود دور نگه دارید؟
حشرات موذی
adminanti

چگونه عقرب ها را از حیاط خود دور نگه دارید؟

چگونه عقرب ها را از حیاط خود دور نگه دارید؟ عقرب ها ترس را در دل بسیاری از مردم در سراسر جهان ایجاد می کنند. این موجودات شکارچیانی مرگبار با نگرش وحشیانه و ماهیچه ای برای حمایت از آن هستند. عقرب ها مانند بسیاری از موجودات دیگر با کنترل جمعیت آفات دیگر برای محیط زیست

ادامه مطلب »