0

نام نویسنده: adminanti

سوسک سوسری آشپزخانه
برخی از افراد فکر می‌کنند که سوسک‌ها تنها در خانه‌های کثیف یا قدیمی پیدا می­‌شوند. اما احتمال حضور این مهمانان ناخوانده در همه جا، حتی خانه‌هایی که کوچکترین کثیفی هم در آنها دیده نمی‌شود، ممکن است. اما این سوسک‌­ها از کجا می‌­آیند؟

سوسک‌ها از کجا می آیند ؟

همه ما با دیدن اولین سوسک در خانه‌­مان از خود می‌­پرسیم که سوسک­‌ها از کجا می‌­آیند؟ و یا اصلا علت آفرینش سوسک چیست؟! اینکه سوسک‌­ها از کجا می‌­آیند یکی از اصلی‌­ترین سوالات افراد هنگام تحقیق درباره سوسک و عمر سوسک است. در این مطلب، علاوه بر پاسخ به این سوال که سوسک­‌ها از کجا می‌­آیند، قویترین سوسک­‌کش‌ها و اینکه چگونه سوسک را بکشیم را بررسی خواهیم کرد. امیدواریم این مطلب بتواند به شما برای ریشه‌­کن کردن این موجودات موذی از خانه‌­تان کمک کند. با ما همراه باشید.

 

سوسک‌­ها از کجا می‌­آیند؟

برخی از افراد فکر می‌کنند که سوسک‌ها تنها در خانه‌های کثیف یا قدیمی پیدا می­‌شوند. اما احتمال حضور این مهمانان ناخوانده در همه جا، حتی خانه‌هایی که کوچکترین کثیفی هم در آنها دیده نمی‌شود، ممکن است. اما این سوسک‌­ها از کجا می‌­آیند؟

ممکن است از همان ابتدا که به خانه‌تان نقل مکان کردید، سوسک‌ها آنجا بوده‌­اند. همچنین، آنها به راحتی به مکان‌های جدید می‌روند. بنابراین ممکن است همراه شما به محل زندگی‌تان آمده باشند. علاوه بر آن، ممکن است از وسایل همسایه‌هایتان خارج شده باشند و یا از محیط بیرون وارد خانه شوند. حالا که به طور کلی می­‌دانید سوسک­‌ها از کجا می‌­آیند، کمی دقیق‌­تر تحقیق درباره سوسک را ادامه و منشا حضور آنها را بررسی می­‌کنیم.

تحقیق درباره سوسک و راه‌­های ورود آن

برخی سوسک‌ها ممکن است از طریق کیسه‌های خرید، جعبه‌های نازک، اثاثیه یا مبلمان وارد خانه شوند. توصیه می­‌شود همیشه کیسه‌­های خرید و غذاها را قبل از دور انداختن بررسی کنید، و کیسه‌های خریدتان را در بیرون از خانه قرار دهید. جعبه‌های کهنه را هم حتما دور بیندازید، زیرا آنها مکان محبوب سوسک‌ها برای تخم‌ریزی هستند. اگر در محل کارتان سوسک وجود داشته باشد، شما می‌توانید آنها را به خانه ببرید. کودکان نیز می‌توانند در کوله‌پشتی یا در ظرف غذایشان سوسک‌ها را به خانه بیاورند، پس همیشه این وسایل را بررسی کنید.

در شناخته‌­شده­‌ترین پاسخ در مورد اینکه سوسک‌­ها از کجا می‌­آیند، آنها می‌توانند از طریق لوله‌کشی وارد خانه، و از طریق لوله‌کشی بین ساختمان‌ها نیز جابجا شوند. برای جلوگیری از جابجایی سوسک‌ها سوراخ دیوارها و لوله‌ها را ببندید.

سوسک­ها از کجا می‌­آیند پاسخ­‌های دیگری نیز دارد. آنها از طریق سوراخ‌های لوله‌ها، در فضای خالی زیر کف‌ها یا زیر درها و پنجره‌ها نیز می‌­توانند وارد ساختمان‌ها شوند. برای بیرون نگه داشتن آنها می‌توان از درزگیر پنجره‌ها استفاده کرد. فاضلاب‌ها و آبکشی‌ها نقاط دیگر ورود سوسک‌ها هستند. تعمیر سیستم‌های فاضلابی می‌­تواند مانع ورود سوسک آمریکایی شود.

قویترین سوسک‌­کش

علاوه بر اینکه سوسک‌­ها از کجا می‌­آیند، بسیاری از ما از خود می‌­پرسیم چگونه سوسک را بکشیم. این موجودات می‌توانند حامل بیماری، دلیل مسمومیت غذایی و آلرژی، و حتی حملات آسم‌ باشند که در نتیجه سوختن لایه خارجی و مدفوع آنها به وجود می‌آیند. به همین دلیل در از بین بردن آنها نباید درنگ کرد.

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

اطلاعات، تصاویر و حقایقی درباره سوسک ها
حشرات موذی
adminanti

اطلاعات، تصاویر و حقایقی درباره سوسک ها

اطلاعات، تصاویر و حقایقی درباره سوسک ها   برای آشنایی با سوسک‌ها، از جمله نحوه ورود آنها به خانه و نحوه حذف آنها، شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم. سوسک ها چیزی بیش از حشرات هستند. وجود سوسک‌ها می‌تواند با نگرانی‌های سلامتی همراه باشد، زیرا به عنوان حامل انواع بیماری‌زا شناخته شده‌اند

ادامه مطلب »
بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE
تکنولوژی
adminanti

بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE

بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE   در این راهنمای جامع، HSE را تعریف می‌کنیم، اجزای اصلی آن را بررسی می‌کنیم، اهمیت سیستم‌های مدیریت ایمنی بهداشت و محیط را مورد بحث قرار می‌دهیم، بهترین شیوه‌ها را برجسته می‌کنیم و بر مزایای اولویت‌بندی HSE در محیط کار تأکید می‌کنیم. چه حرفه ای باشید که به دنبال

ادامه مطلب »
چگونه عقرب ها را از حیاط خود دور نگه دارید؟
حشرات موذی
adminanti

چگونه عقرب ها را از حیاط خود دور نگه دارید؟

چگونه عقرب ها را از حیاط خود دور نگه دارید؟ عقرب ها ترس را در دل بسیاری از مردم در سراسر جهان ایجاد می کنند. این موجودات شکارچیانی مرگبار با نگرش وحشیانه و ماهیچه ای برای حمایت از آن هستند. عقرب ها مانند بسیاری از موجودات دیگر با کنترل جمعیت آفات دیگر برای محیط زیست

ادامه مطلب »