سوسک کش قوی فیبروکیل fibrokill ویژه سوسک و مورچه-5 گرمی
(دیدگاه کاربر 1)

سوسک کش قوی فیبروکیل fibrokill ویژه سوسک و مورچه-5 گرمی با توجه به تاثیرگذاری بیشتر در مقایسه با سایر روش های کنترل سوسک و مورچه، بسیار به صرفه و اقتصادی است.

قیمت محصول

تومان۱۶۵.۰۰۰

رایج ترین روش مبارزه با سوسک ها، استفاده از حشره کش هایی است که عموما به شکل اسپری عرضه می‌شوند. این حشره کش ها معمولا بصورت انتخابی عمل نمی کنند و روی موجودات غیر هدف و انسان ها نیز تاثیر می‌گذارند. اصولا هیچ ماده آفت کش کاملاً مطمئن و بی خطر برای سلامت و زندگی انسان ها وجود ندارد. علاوه بر آن، سوسک ها معمولاً در مقابل سموم آفت کش مصونیت پیدا کرده و مقاوم می شوند.

ژل سوسک کش قوی فیبروکیل ویژه سوسک و مورچه، محصول مشترک ما و شرکت DELTA ILACLAMA ترکیه، موثرترین روش برای ریشه کردن سوسک و مورچه می باشد زیرا در فرمولاسیون ویژه آن، از ترکیباتی استفاده شده که باعث جذب مورچه و سوسک به سمت طعمه شده و ضمن تغذیه از آن، مقادیری را هم به داخل مخفیگاه منتقل می‌کنند. با این کار، بقیه نیز آلوده شده و با تغذیه از باقیمانده ژل، فضولات سوسک های آلوده و لاشه سوسک های مرده از بین می روند.

این محصول هیچگونه آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند و برخلاف اسپری های سوسک کش، موجب آلرژی و حساسیت تنفسی نمی شود و سوسک ها هرگز در برابر آن مصون نخواهند شد. همچنین لاشه سوسک های مرده، هیچ نوع بو و آلودگی تولید نمی‌کنند.

ژل سوسک کش قوی فیبروکیل با توجه به تاثیرگذاری بیشتر در مقایسه با سایر روش های کنترل سوسک و مورچه، بسیار به صرفه و اقتصادی است.

وزن 0,040 کیلوگرم
ابعاد 25,5 × 17 × 2 سانتیمتر
برند و سازنده کالا

دلتراپ Deltrap

کشور تولید کننده

ایران, ترکیه Turkey

مناسب برای

کنترل جمعیت سوسک و مورچه

1 دیدگاه برای سوسک کش قوی فیبروکیل fibrokill ویژه سوسک و مورچه-5 گرمی

  1. محمد اسماعیلی

    بسیار عالی و موثر، من دوعدد از این محصول تهیه کردم و مقداری در آشپزخانه زیر کابینت زدم و مقداری هم تو دستشویی واقعا جواب گرفتم الان بیشتر از یک هفته است که اثری از سوسک نیست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *