تله سطلی مگس دلتراپ با پودر جاذب مگس
(دیدگاه کاربر 3)

تله سطلی مگس دلتراپ deltrap با پودر جاذب مگس که با روشی کاملا ابتکاری، بدون سم و مواد شیمیایی، بیشترین تاثیر را در کنترل جمعیت مگس دارد، فاقد هر نوع آلودگی زیست محیطی است و از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هست زیرا بدنه اصلی آن (سطل پلاستیکی) دارای ماندگاری بسیار طولانی است و تنها ماده مصرفی، پودر جاذب مگس می‌باشد که هر یک بسته از آن با حل شدن در آب میتواند جمعیت کثیری از مگس ها را از بین ببرد.

قیمت محصول

تومان۳۸۰.۰۰۰

نام تجاری محصول : تله سطلی مگس دلتراپ با پودر جاذب مگس

ارگانیک – دوستدار محیط زیست – اقتصادی و کاربردی

شرکت و کشور سازنده : شرکت دلتا ایلاچ لاما – ترکیه

معرفی محصول :

  • اجزاء محصول : سطل پلاستیکی با بدنه شفاف ، درب مخصوص با کلاهک آن و پودر جاذب مگس( راسیون ) به نام دلتراپ
  • مکان های قابل استفاده : این محصول جدید ؛ برای مکان های باز رو به آفتاب مانند : دامداری ها ، محوطه مرغداری ها ،تراس و محوطه باغ ها ، محیط های روستایی ، میادین میوه و تره بار، کشتارگاه ها ، محل تجمع فضولات دامی ، اطراف سطل های زباله در محوطه ، محل پرورش اسب ها و انواع حیوانات اهلی و … طراحی شده است .
  • مکانیسم اثر : در نتیجه حل شدن کامل پودر جاذب مگس ) راسیون ( در آب و قرار گرفتن در مقابل آفتاب در هوای گرم به مدت حداقل 3 روز ، باکتری های داخل سطل فعال شده (فرمانتاسیون) و شروع به جذب مگس ها به سمت تله سطلی می شود . بدین ترتیب مگس ها از مواد ارگانیک داخل سطل تغذیه نموده و تخم گذاری می کنند و در نهایت در اثر تراکم جمعیت خفه شده می میرند .

 

روش استفاده :
1 ) ابتدا پودر جاذب مگس ( راسیون)را داخل سطل ریخته و با 1 لیتر آب حدود 3 دقیقه خوب هم می زنیم و بهتر است جهت حل شدن کامل محلول در آب ، در مراحل اولیه سطل را گاهاً تکان دهیم .
2 ) سپس درب و کلاهک را روی سطل گذاشته و در مکان مورد نظر و در ارتفاع 2 – 1 متری از سطح زمین از درختی یا پایه ای و یا … رو به آفتاب آویزان می کنیم .
3 ) بعد از حدود 3 روز (بسته به شرایط دمای محیط) فرآیند جذب مگس ها آغاز می شود و تا پرشدن سطل از مگس ادامه می یابد . در این مدت در صورت کم شدن آب داخل سطل بایستی مقداری آب اضافه شود .

وزن 3 کیلوگرم
ابعاد 35,5 × 25 × 17,5 سانتیمتر
کشور تولید کننده

ترکیه Turkey

برند و سازنده کالا

دلتراپ Deltrap

کاربرد

کنترل ارگانیک حشره مگس در دامداری ها و مرغداری ها

3 دیدگاه برای تله سطلی مگس دلتراپ با پودر جاذب مگس

  1. روناک

    من برای ویلامون گرفتم خیلی راضی ام

    • سجاد حیدری

      این باعث مسرت ماست که تونستیم رضایت مشتریانمون رو جلب کنیم.

  2. خضر امینی

    تو گاوداری خسته شده بودیم از بس مگس اذیتمون می کرد . تقریبا همه راه و روش های نابودی مگس ها رو تست کردیم ، چندین بار سمپاشی کردیم و جواب نگرفتیم ، تا اینکه با محصول شما آشنا شدیم و من یک نمونه برای تست خریدم و الان هم قصد خرید سه تا دیگه دارم ، پودر جاذب راسیون هم براش موجود کنین خیلی ممنون.

    • سجاد حیدری

      خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم. محصول راسیون موجود است .بروزرسانی می کنیم براتون

  3. صنایع لبنی

    برای نمونه اول یه دونه برای صنایع لبنی گرفتیم. به دلیل عملکرد عالی در جمع آوری و از بین بردن مگس، سفارش تعداد 10 سطل به همراه 20 بسته راسیون اضافه دادیم. الان هم داریم از محصول استفاده می کنیم.
    فوق العاده عالی کار می کنه. به نوعی میشه گفت راحت شدیم از شر مگس

    • سجاد حیدری

      خوشحالیم که مورد لطف و رضایت شما مشتری عزیز واقع شدیم. تشکر از اینکه در مورد محصولمون نظر دادین.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *